2011. november 30., szerda

Paleolit napi menü...39. nap

 Megérkezett hozzánk a tél. A reggeli fagyok nem engednek a ködben. Talán ezért, vagy mert fáradt voltam, nehezen indult a gyalogló program. Az első pár száz méteren nagyon sajnáltam magam. Szükségem volt tegnap a barátnőm noszogatására. Indulni gyakran nehéz bármibe kezd is az ember. Az elmozduláshoz kell a legnagyobb energia. Hányszor halogatunk, elodázunk dolgokat emiatt....Segítség lehet, ha szem előtt tartjuk a célt, ha sosem feledkezünk meg arról, hogy miért indultunk, hova tartunk. Ez az út lehet kényelmes és örömteli is. Naponta tapasztalom, hogy csak tőlem függ.
Könnyedén veszem ezt az életmód váltást. Kicsinység ahhoz a célhoz, hogy egészségesen, jó formában és gyógyszer mentesen éljem az életem, hogy megőrizzem a frissességem.
Ez eddig elképzelhetetlen volt, 25 évet játszottam el féktelenül. Vagy ettem, vagy nem ettem, híztam, fogytam...őrült diéták, esztelen lakmározások...A mottóm az volt, hogy nem akarok folyton diétázni, mert én imádok enni. Jól beetettem magam ezzel az elmélettel!:-)
A paleolit életmód a lehető legjobbkor jött. 50 felett már nem sok az esély büntetlenül megúszni önmagunk tönkretételét.




Keddi menü

reggeli: - naspolya
ebéd: - padlizsánkrém "kenyérrel"
vacsora: - padlizsánkrém

Padlizsánkrém


Hozzávalók:
2 db padlizsán
1 kis fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
1/2 citrom leve
diónnyi mustár
1 kk tökmagolaj
só, bors
Elkészítése:
A padlizsánokat  fogpiszkálóval megszúrkodom, a sütő rácsára teszem és grill fokozaton megsütöm. Szűrőtálba veszem ki és leöblítem hideg vízzel. Lehúzom a héját és fakéssel felaprítom. Meglocsolom a citromlével, sózom, borsozom és hozzákeverem az apróra kockázott hagymát, fokhagymát, aztán a mustárt és a végén az olajat. Jól záródó dobozban a felhasználásig hűtőbe teszem. (kenyér a 38. napon és a receptek között)

Nincsenek megjegyzések: