2012. január 30., hétfő

Paleolit napi menü...100. nap

Szép kerek számhoz értem a paleo történetemben. Mára természetessé vált. A lelkesedésem mégsem csökken, mert olyan élmény és olyan minőségi változást hozott az életembe, amit nem lehet félretenni.
Újabb 1 kilóval kevesebbet mutat a mérleg, 14 kg ment le rólam. A ruhaméretem már 3 számmal csökkent.
A tegnapi hidegben nehéz volt elindulni a szokásos nordic walking túrára. Napközben időm sem volt és este indultam...de nincs már halogatás, nincs kifogás. Ez is természetessé vált, megvan a ritmusa és hiányzik, ha kimarad.

Vasárnapi menü

reggeli: - alma
ebéd: - fokhagymás apróhús céklacsatnival
vacsora: kelbimbó gulyás

A barátnőmnél ebédeltem, aki szintén paleos. Érdekes volt találkozni az én receptem alapján készített cékla csatnival.


Estére főztem, mert elő volt már készítve minden. Az ebéd meghívás most is váratlan volt. 

Kelbimbó gulyás


Hozzávalók:
25 dkg felkockázott hús
1/2 kg kelbimbó
1 fej hagyma felkockázva
1 szál sárgarépa
1 szál petrezselyem
1 kis csokor kapor
1 ek zsír
só, őrölt pirospaprika, őrölt kömény
Elkészítése:
A hagymát megdinsztelem a zsíron és megszórom a paprikával. Beleforgatom a húst és kevergetve kicsit párolom. Hozzáadom a kelbimbót és a felkarikázott zöldségeket. Annyi vízzel öntöm fel, hogy éppen ellepje. Fűszerezem és készre főzöm.

A friss sajtjaim


Csípős paprikás, lepkeszegmagos, színes borsos, illatos gombás.

Nincsenek megjegyzések: