2012. január 11., szerda

Paleolit napi menü...81. nap

A tegnapi menüt sokadjára a nagyanyám emléke ihlette. Nem is tudom, hogy miről, de eszembe jutott az a régi bableves... Úgy készült, hogy megfőztük a babot és leszűrtük. A főzőlevet bezöldségeltük, ebből lett a leves. A babot megtörtük és a tetejére pirított hagymát készítettünk. 
Ezt a folyamatot követtem el a brokkolival, annyi különbséggel, hogy a főzőlevet nem zöldségeltem, megelégedtem a lével. Ebből a merész ötletből - így utólag már bátran állíthatom - mennyei eledel sikeredett.


Aprócska vásárlás a zöldségesben.


Keddi menü

reggeli: - narancs
ebéd: - brokkoli leves, brokkoli krém pirított hagymával
vacsora: - ebéd maradék

Brokkoli főzőlé ( nekem leves )


Brokkoli krém pirított hagymával


Hozzávalók:
1/2  kg brokkoli
2 gerezd fokhagyma
só, bors
1 fej hagyma
1 tk zsír
Elkészítése:
Enyhén sós, borsos vízben megpárolom a brokkolit és a fokhagymát. Leszűröm, a főzővizet bögrébe teszem és levesként elfogyasztom. A brokkolit botmixerrel összeturmixolom. Az apróra felkockázott hagymát a zsíron barnára pirítom. 

A délutáni fények... Hálás vagyok ezért a kilátásért!


Nincsenek megjegyzések: