2012. január 14., szombat

Paleolit napi menü...84. nap

Felfigyelt a környezetem a már szemmel látható változásomra. Egyre több követőm van és én örömmel segítem őket. Eddig jobbára csak a kifogásokat hallgattam, most pedig a sokasodó kérdéseiket. Szépen alakul a kis csapat, akik az "élet" mellett döntöttek.
Tegnap a szaunában is ez volt a téma, ott már 3-an voltunk paleósok. A barátnőm lelkesedése, pár napos tapasztalata engem is doppingol. Itt az ideje annak, hogy paleo partykat szervezzek. Még nem tudom, hogy milyen formában, de ki fogom találni.

Pénteki menü

reggeli: - narancs
ebéd: - kelkáposzta főzelék sült sajttal
vacsora: - sült sajt, alma, körtés sütemény

Kelkáposzta főzelék



Hozzávalók:
1 kg kelkáposzta
2 szál paszternák
3 gerezd fokhagyma
1 ek kacsazsír
2 tk zabpehelyliszt
2 tk őrölt paprika
1 tk kömény

Elkészítése:
A kelkáposztát feldarabolom és kevés sós vízzel, fedő alatt párolom. Megtisztítom a paszternákot, feldarabolom és a káposztához adom. Megszórom a köménnyel és puhára főzöm. Elkészítem a rántást. A zsírt felforrósítom, hozzáadom az apróra felkockázott fokhagymát és a zabpehelylisztet. Kevergetve 1-2 perccig pirítom, megszórom a pirospaprikával, felöntöm egy kis hideg vízzel és a főzelékhez keverem.

Nincsenek megjegyzések: