2012. január 8., vasárnap

Paleolit napi menü...78. nap

Lebontottam a karácsonyfát. A díszeket bedobozoltam és felkerültek a helyükre, a felső polcra. Ott tartom a ritkán használt csecsebecséket. Mosolyogva előre soroltam a húsvéti díszeket. Szeretem az ünnepek hangulatát, szeretek kívül-belül ünnepi díszbe öltözni...
Sajnos eszembe jutott a gyorsan szaladó idő is. Ahogy felettem is gyorsan szállnak az évek néha sajnálkozom. Most viszont izgatottan várom, hisz minden elmúló nap közelebb visz a célomhoz, a megálmodott formámhoz. Újra és újra bizonyosságot nyer, hogy minden rosszban van valami jó is! :-)

Szombati menü 

reggeli: - alma
ebéd: - rakott paszternák csemegeuborkával
vacsora: - rakott paszternák vegyes csatnival

Rakott paszternák


Hozzávalók:
1 kg paszternák
6 db tojás
1 dl kókusztej
15 dkg  kolbász
1 kk zsír
Elkészítése:
A paszternákot karikákra vágom és sós vízben megpárolom. 4 tojást keményre főzök, felkarikázom. Egy jénai tálat kikenem a zsírral és belerakom a paszternák felét, arra a felkarikázott kolbászt, a főtt tojásokat, a maradék paszternákot. A kókusztejet kikeverem 2 tojással, sóval és a tetejére öntöm. Forró sütőbe teszem fél órára.


Nincsenek megjegyzések: