2012. január 23., hétfő

Paleolit napi menü...93. nap

Szombaton sütöttem egy tököt, aminek az íze valóban tök volt, nem hasonlított a megszokott finom, édes sütőtökéhez. Ezért kivágtam a húsát és krumplinyomóval beletörtem a máj sütőzsírjába. Ízesítettem kis sóval és borssal. Kiváló köret lett belőle.

Vasárnapi menü

reggeli: - alma
ebéd: - húsleves, hagymás máj sütőtök pürével
vacsora: leveshús, zöldségek

Hagymás máj sütőtök pürével


Hozzávalók:
50 dkg csirkemáj
5 dkg szalonna felkockázva
1 fej hagyma karikákra vágva
só, bors
Elkészítése:
Elősütöm a szalonnát, egy időben ráteszem a májat és a hagymát. Fedő alatt kezdem el sütni, amikor megfordítom már fedő nélkül. Néha a hagyma miatt meg kell kevergetni. Csak tálalás előtt sózom és borsozom.


Húsleves



Hozzávalók:
1 kg leves hús
2 sárgarépa
1 petrezselyem gyökér
1 zeller
1 karalábé
1 hagyma
só,  bors
Elkészítése:
Az összes hozzávalót beleteszem a gyorsfőzőbe (kukta), felengedem 3 l vízzel, ráteszem a fedőt és a forrástól számítva fél órát főzöm. Kb. még fél óra, amíg a fedőt levehetem. Átszűröm. ( a gyerekeimnek tésztát főzök bele)


Nincsenek megjegyzések: