2012. január 28., szombat

Paleolit napi menü...98. nap

Többnyire itthon dolgozom, ritkán fordul elő, hogy több egymás utáni nap mennem kell. Tegnap is váratlanul így történt. Az ebéd ismét a Cser Vendéglőben ért.
Bármi történik, jól vizsgázik a paleo. Semmi pánik, ha nem készül el az ebéd otthon...

Pénteki menü

reggeli: - alma
ebéd: - erdélyi lucskos káposzta
vacsora: - zöldségek párizsiasan alma-cékla csatnival

Előkerülnek régi receptek. Amikor a gyerekeim kicsik voltak gyakran sütöttem köretnek, vagy vacsorára zöldségeket párizsiasan. Valahol az utazásaim során egy japán étteremben ettem és " lekoppintottam ". Régen is kedveltem a gyorsan készülő ételeket. :-)

Zöldségek párizsiasan


Hozzávalók:
1 szál sárgarépa
1 szál paszternák
1 kis fej hagyma
1 egész tojás
2 ek zsír
só, mustár, szegfűbors
Elkészítése:
A zöldségeket megtisztítom és vékony hasábokra vágom, a hagymát félbe és vékony karikákra. Keverőtálba teszem, sózom, borsozom és 10 percre félreteszem. Ráütök 1 tojást és hozzáadom a mustárt. Kanállal jól összekeverem. Egy serpenyőben felforrósítom a zsírt és kanállal beleadagolom. Mindkét oldalát aranybarnára sütöm.

Erdélyi lucskos káposzta


Elkértem a receptjét, fel fogom tenni, ha elkészítem.


Nincsenek megjegyzések: