2012. január 26., csütörtök

Paleolit napi menü...96. nap

Közeledvén a 100. naphoz egy kis játékra hívlak Benneteket. Az ötlet a kíváncsiságomból ered. Szépen megnőtt az olvasóim száma. Tudni szeretném, hogy kik olvasnak. Vajon azok, akik velem együtt paleóznak, vagy akik bizonyosságokat keresnek a döntésük előtt, vagy akik most tanulnak főzni és tetszik a konyhám egyszerűsége és gyorsasága ( ilyen pl. a barátnőm lánya ) , vagy ...?
Kíváncsi vagyok arra is, hogy hányan mozognak aktívan. Mennyire tudatos, hogy itt nem pusztán a táplálkozásról van szó? Vallom, hogy a jó eredmények - akár az egészségről, akár a fogyásról legyen szó - a mozgás és a táplálkozás együttes következménye.
Aztán az is foglakoztat, hogy milyen korosztály az érdeklődő. Vajon hány fiatalban ébred az időben gondolkodás?
Kérlek Bennetek szánjatok fél percet a jobb oldalon feltett kérdéseim megválaszolására. Köszönöm!

Őrült napom volt tegnap. Belekezdtem valamibe és folytonosan közbejött valami. Egész nap " újratervezésben " voltam. :-)
A dél sem kellett volna, hogy úton érjen, de elég messzire keveredtem a konyhámtól. Így esett, hogy a már szokásos csütörtöki böjtöm szerdára szerveződött. Ezt az egyszerű megoldást már máskor is alkalmaztam, ha váratlanul felborult a rend. Persze nem ez az egyetlen megoldás zűrzavar esetén, nehogy valakit megrémisszen! Vehettem volna a boltban egy darabka kolbászt, ehettem volna étteremben mást is...stb. Megszerettem a böjt tisztító erejét, ezért nekem ilyenkor ez a legkézenfekvőbb.

Szerdai menü

reggeli - narancs (itt még nem sejtettem a fordulatokat)
ebéd: - zöldségleves leve / étkezdében
Aztán 2-3 óránként 2 dl narancslé, sok-sok víz


Csodás, ha így indul a reggel!


Friss sajtjaim a sózóban. Nem lennék én, ha nem változtatnék a recepteken...ezekben már a saját kis titkaim is benne vannak.


Nincsenek megjegyzések: