2012. március 25., vasárnap

Paleolit napi menü...155. nap

Tele van az internet fogyasztó csodaszerekkel. Ez a téma nekem egy fájdalmas tapasztalat. Beleestem én is abba a hibába, hogy vártam a csodát. Közben telt az idő és a hiszékenységem következménye a tétlenség lett, amitől persze nem mentek le a kilók.
Nagyon érzékeny réteg a túlsúllyal küzdők köre és ezt kihasználja az ipar. Hálás vagyok, hogy  ki tudtam szállni ebből a bűvöletből.
Többek között ezért is döntöttem úgy, hogy megírom az életmódváltásom és fogyásom hiteles történetét. Továbbra is ragaszkodom az őszinteséghez, továbbra is csak a saját konyhámban készült, kipróbált ételek receptjeit osztom meg. Teszem ezt abban a reményben, hogy segítem azokat, akiknek már szintúgy elege van a hazugságáradatból és valós változásra szánták vagy szánják el magukat.

Szombati menü

reggeli: - alma
ebéd: - sült sajt salátával és csatnival
vacsora: - főtt csülök mustárral

Sült sajt salátával és csatnival


Főtt csülök


Nincsenek megjegyzések: