2012. május 9., szerda

Paleolit napi menü 200. nap

Szép, kerek naphoz érkeztem. Azonos szóval fejezi ki a magyar, mint a sugárzó, meleget adó égitestet, nap-nap. A nyelvünk telis-teli spirituális jelentésekkel. Ugyanazt jelenti az időben, mint a térben. Őseink megélték a jelzőik azonosságát, és megéljük mi is, akik a tudatosság útját járjuk. Természetes, ha meghoz az ember egy nagy döntést, hogy életmódot vált, akkor kezdetben a fizika létre fókuszál.Gondolatébresztőnek szántam ezt a pár mondatot. Ne feledkezzünk meg a testünkkel való törődés közben a lélekmelegítő dolgainkról. Harmónia kívül-belül!

Keddi menü

reggeli: - limonádé, narancs, kávé
ebéd: - spárgás frittata
vacsora: - frittata hidegen

Spárgás frittata



Hozzávalók:
1/2 kg spárga
5 dkg szalonna
6 db tojás
1 csokor kapor
só, bors
Elkészítése:
A szalonnát felkockázom, a spárgát 2-3 cm-es darabokra vágom és egy nagy serpenyőben kb. 5 percig sütöm. Közben felverem a tojásokat a kaporral, a sóval, a borssal együtt és ráöntöm a spárgára. Gyorsan összekeverem, fedőt teszek rá és takarékra veszem a tüzet nehogy megégjen az alja. Klasszikusan a frittata egy olyan étel, amit serpenyőben, a főzőlapon kezdenek főzni, miután ráöntik a tojást és az alja elkezd dermedni, akkor beteszik az előmelegített sütőbe. Nekem sajnos még mindig nincs levehető nyelű serpenyőm, ezért ez a fedős megoldás.

Paradicsom palántákat kaptam, a jó kis eső után szaladtam a szőlőbe, hogy a földbe tegyem. 


Nincsenek megjegyzések: