2012. május 6., vasárnap

Paleolit napi menü 197. nap

Amikor a gyerekeim kicsik voltak rendszeresen jártam a sportversenyeikre. Lelkes szurkolójuk voltam. Mostanság ritka alkalom, hogy ezt tehetem. Tegnap mégis ebben az örömben volt részem. Pécsett volt az egyetemi kosárlabda csapatok döntője. A kisfiam a veszprémi csapatot erősítette és megnyerték a bajnokságot. Innét is gratulálok a fiúknak!

A bajnok csapat (fiam világoskék nadrágban)


Ebéd Pécsett a szurkolótáborral, a pécsi barátnőm, a nagy fiam, a menyem és én, aztán jött a kiskert. Délutánra a kertgondozás volt a tervben. A gondozásból inkább szemrevételezés alakult, mert nem keltek még ki a vetemények. Kell még pár nap és kezdődhet a kapálás.

Jó kis csavargó napom volt, az egyetlen konyhai tevékenységem annyi volt, hogy a kaporcsokrot, amit útközben vásároltam azt vízbe tettem.


Szombati menü

reggeli: - citromlé, narancs, kávé
ebéd: - indiai csirkemell, sült zöldségekkel / étteremben
vacsora: - házi szalámi, sonka, a szőlőben szedett friss hagyma / a barátnőmnél


Nincsenek megjegyzések: