2011. november 26., szombat

Paleolit napi menü...35. nap

A nordic walking-ban partnerem a barátnőm. Sokkal könnyebb társaságban, mint egyedül róni a kilométereket. Részben ösztönző, részben szórakoztató. Igen jókat beszélgetünk közben. Tegnap például felvetődött, hogy milyen mértékben követünk bizonyos irányzatokat. Hogyan formáljuk azokat saját képünkre. Fő téma a paleo volt. Nos, én megengedem magamnak az úgynevezett paleoban " megtűrt" alapanyagok közül a zabpelyhet, zabpehelylisztet, kemény sajtokat és mézet. Bár kozmetikusként tanultam biokémiát és ez nyilván a tudatalattimban működik, nem bonyolódom tudományos magyarázatokba, számomra a működés a lényeg és egyben a vezérlőelv. (Megfigyeltem, ha pár napig nem eszem zabpellyel, vagy zabliszttel készített ételeket, akkor kiszárad a bőröm. Ez az én felfogásomban azt jelenti, hogy szükségem van rá.) Ha százalékban kéne kifejeznem, akkor kb. 95%-ban alkalmazom a paleolit életmódot. (Táplálkozás, mozgás, alapanyagok tisztasága.)

Gyaloglás után anyagbeszerző úton voltam. Mint arról már többször írtam is, kerülöm a nagy áruházakat. Kukoricával etetett csirkéket és tojást vásároltam háznál. Szeretem a "mindenki jól jár" elven működtetni a dolgaimat. Ez esetben őket segítem, én pedig tiszta táplálékhoz jutok.


Pénteki menü

reggeli: - kivi, narancs
ebéd: - cukkini tepsiben mangó csatnival
vacsora: ebéd maradékra ütött 2 tojás

Cukkini tepsiben


Hozzávalók:
2 db cukkini
1 csomag zöldhagyma
5 dkg szalonna
1 diónnyi zsír
Elkészítése:
A tepsit kikenem a zsírral, beleszeletelem a cukkinit kb. 1 cm-es vastagságban, aztán a zöldhagymát. Kicsit besózom. A tetejére vékonyra szelt szalonnát  teszek. Mielőtt a sütőbe teszem egy fél órát pihentetem.

Délben a maradék mangó csatnival ettem, este  ráütöttem 2 tojást. 

Nincsenek megjegyzések: