2012. április 6., péntek

Paleolit napi menü 167. nap Húsvéti készülődés

Szakítok a sonkafőzés hagyományával. Nálunk is, ahogy sok-sok házban a sonka szombaton főtt, a tojásokat pedig pénteken festettük. Megfordítottam a sorrendet. Ma délután főzöm meg, így egész éjszaka a levében hűl. Reggel szedem ki egy nagy tálba és a hűtőben pihen estig. Így szépen szeletelhető. A leöntött sonka levében főzöm meg a tojásokat. Ma reggel az első dolgom volt a beáztatás. Délelőtt még van dolgom, úton leszek, de délutántól beállok a konyhába. Készül a kávétorta, medvehagymás pogácsa, mustár, ecetes torma...

Ebben a konyhában imádok főzni



Csütörtöki menü

Saját magam teremtette hagyomány, a böjtös csütörtök. Narancsot és mandarint ettem, nem is számoltam, hogy hányat. :-)



2 megjegyzés:

jutkaditka írta...

Kedves Éva!

Nagyon szép húsvétot kívánok!

Lenne egy kérdésem is: hogyan készíti az ecetes tormát? Böngésztem az interneten, de nem találtam receptet.

Judit

hangoskodo írta...

Kedves Juditka! Az utolsó simításokat végzem a mai bejegyzésemen, benne lesz az ecetes torma is.
Kellemes Ünnepet kívánok!
Ha jöttök Dombóvárra, összeülhetnénk egy kis tapasztalatcserére. :-)
Éva