2012. április 1., vasárnap

Paleolit napi menü 162. nap

A gyümölcsleves mindig nyerő, 10 perc és a meleg étel az asztalon. Este fogadáson voltam, a hidegtálas bőségből megtaláltam a paleósnak valót. Innét sem éhesen jöttem haza. :-) Ezt a megjegyzést üzenetnek szánom, azoknak, akik halogatják döntést, akik, ahogy azt én is régebben tettem, a különböző programok miatt halasztottam a fogyókúra kezdetét. A paleolit táplálkozás nem diéta!


Szombati menü

reggeli: - alma
ebéd: - gyümölcsleves májkrémes kenyér
vacsora: - kolbásszal töltött karaj, saláta

Gyümölcsleves

undefined

Hozzávalók:
10 dkg aszalt gyümölcs/napon érlelt, vegyszermentes
1 l víz
1 ek paleo-gyümölcs - itt beszerezhető
1 ek kókusztejpor
fahéj, szegfűbors
Elkészítése:
Az aszalt gyümölcsöt a vízzel és a fűszerekkel puhára főzöm. A végén belekeverem a paleo-gyümölcsöt és a kókusztejport. Melegen fogyasztom, nyáron majd hűtve.

A fogadás kínálata



Nincsenek megjegyzések: